Isnin, 14 Februari 2011

MIngGU yG buSY


ERMmm....penet2..!!
aku xleh adapt la mcm nieY
tp pe boleh buat dah jalan nIe yg aku piliH..(**)
serius aku minggu ni busy!
rasa kebusy..an mengalahkan tugas PM!
mana tak nyer...mana nyer nak test, kuiz, show, asgment!!
semua nak diuruskan dlm masa yg singkat...!
kekdg tepikir jga,..apsal aku mcm ni...penat sngat!
smpai ada satu masa tu bdn aku penuh ngan tampal koyok...
sebab dah letih sngat! mata pown asyik merah tanda xckup tido...
dulu x plak mcm nie..ni ke dugaan final sem..
pasal show, aduh byk plak tuk buln feb nie...
mana CNY, mana perasmian sukan bdn bkanun, mana gala nyte,
mana santai seni n byk lagi...tu satu hal...
tugas2 lain lagi mcm family day...kena buat surat jemputan pensyarah!!
dah la aku x reti...ada junior pown x leh harap..semua nak org suap...
ingat aku nie tau semua benda ke?? adeh2....dunio oh dunia....
satu lg fyp...ntah la bila nak hbiskan writing...draf dah 2 kali antar...xde blsan
plak kali nie..ntah2 x di cek lagi..aku pon x tau...
ni dah bulan 2, x lama lagi bulan 3,4, dan 5...masa tuk chow!! x sabar menanty
masa itu!! tgu je...akan ku sampai jua....(^^)


Tiada ulasan:

MY NOZO BLOG

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!