Isnin, 10 Ogos 2009

wabak H1n1 menyerang wahahaha


asalamualaikum....wahai sekalian makhluk tuhan.... sekarang nie kes kematian akibat H1n1 dah meningkat kpd 26 org..stakat hri nie la..esok2 tak tau plak aku....tgu n lihat je la nanti..aku plak wartawan nak heboh kan... so di sebabkan H1n1 nie terpaksa la memakai mask sepanjang hari...bukan tak nak pakai...tp mcm susah nak berkomunikasi..tak dengar la apa lah...dah la kena bg 3 keping je mask tu sorg..mana la cukup...kalau bole bg la sekotak sorg kan...brapa ringgit je la mask tu utk perlindungan...tp dapat 3 pon ok jer...lg pon brg free sapa tak nak kan...apa2 pon coursemate aku sains biologi tahun 2 semua pakai..sapa tak pakai tue nak kena tempah la kot oleh h1n1 ... harap2 tak de la...

hari nie aku penat sngat...lab repot byk....asgment ibarat gunung everest....kain byk tak cuci....basikal pon tak cuci....hujan lg....ada latihan nari lg....mana masalah rumah tangga lg....so mlm td aku, alip, khalill n hairi takada pi la kat pantai relaks kan minda....yg berkecamuk nie...just enjoy je seketika sambil menghirup udara pantai batu buruk yg nyaman..wakakaka....pas jam 12 tu balik la...aku plak asgment genetik dah siap....sah2 plagiat iwan jewwww... nak citer lg nie...td ptg pi mkn udang, kopok lekor kat ICt..(ikan celup tepung la) ngan luqman, izzudin, helmy, n nasrul hadi..kita berlima jew..lama tak mkn kat situ...
murah jew... udang sepinggan RM5 , kopok 5 batang RM1.. pas tu kuih pisang 5 pcs pon RM1 je..air klapa pon sengget.....cecah free la...takkan nak byr jugak..botak kpala mcm tu... heheheh...pas makan je balik la tido....penat bdn..

2 ulasan:

Izzatul Huda berkata...

akhirnya!!
ada pon post baru...
welcome back. jgn sangkut tgh2 jalan lagi...
helmy mane?
lame tak update nie.....

Rezz Fukumoto berkata...

dia busy nak ke usim..pandai la dia post nanti,,..heheheh

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!