Khamis, 5 Mac 2009

jenjalan kat KuALA TEreNggaNU

akhir nya semenjak 3 minggu tak keluar2 dr UMT nie rasa nak mati jer.. akhirnya kita org berempat pergi ah kuar jenjalan di KT nie makan2 n enjoys...hehe. sapa yg pi kali nie??
ada HElmy, izzudiN, PAparAziE daN juGA HAirI sekali. NAIm dan ANOt tak dapat pergi coz drg ada pembentangan assgment hahaha...jgn marah..kita org pi kuar pon nak g teman helmy pi gunting rambut dier hehehe..pape pun pas tu menyimpang lagi ke tempat lainnn...
nie gambar ci din ngan hairii tgh makan lagi..huhu korang jgn la jeles. drg nie dah sah kahwin~~~hahaha..wah din nak fries skettt~!!!
jom kita minum ..huhu best nyer,,,haha.. time nie helmy makan 15 ketul ayam tau..biasa ah helmy anak GxRxAxi hehehe~~~ jgn marah helmy..tgk rambut helmy..nie dah gunting ke blom nie..huwa..mcm dah je~~.k lah tu je nak repot kali nii. nanti ada masa kita jenjalan lagi k. paparazie out dulu.. nak berangkat mlm nie pi putrajaya under kelab DEMI nie!!! hehe

3 ulasan:

rizz berkata...

wahh nti leh laa bwk aku jejalan kat ganu erkk..:p

prasasti_puteri berkata...

~haha...~
~aku pun mo komen yg sama dgn kwn ko tu...~

Rezz Fukumoto berkata...

BOLEH JE..DTG LAHHH HEHEHE

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!