Selasa, 3 Mac 2009

CUTI LAGI & MACAM2 LAGI!!!~~~~~

ASsAlaMUALAIKum kePaDa seMUA!!~~

WALauPun eXam taK LamA LAgi..NAMUN CUTI TETAP ADA.. time nie lah aku n member2 semua nak rehat2 kaN badan Kan!! Biasa LAh tue TIme adA keLas SUsaH sanGat naK beRehat ia lah MEmandangkan kelas slalu DIRECT kAn!!..walau apa pun exam tak lama lagi nak start. so di masa cuti nie lah kot baru nak cover semula topik2 yang gagal di pahami atau pun di kuasai oleh aku..lain lah yg lain mmg dah terror kan~~~ hehe.. gurau je('',) hehe..
time cuti nie kita org under kelab DEMI akan ke putrajaya insyaallah kalau jadi. pergi sehari je pada hari jumaat NIe kot. maybe sebanyak 36 org yg pergi kalau tak silap aku.semua bebudak DEMI n juga yg mengikuti PNC 2009 hari tu. so kepada yg tak dapat pergi tu jgn la sedih..next time aku buat program aku bawak lah hang semua skali..
by the way semalam jugak nak gtau ah nie kita org buat bewday party utk ariff dan juga myra tau.. buat kat wakaf je..tak lah tempat yang 5 bintang..next time boleh la kot bila semua dah keje kan hehehehe..selamat pnjg umor buat mereke... selain itu, ada g cerita nie ttg festival kuda kepang..ada lah si polan bin si polan nie buat post kat laman web UMT nak gtau ada festival kuda kepang kat usm pulau mutiara pulau pinang.. wah best je dengar tetapi dalam hati mcm nak pi nak tidak jer..sebab nyer byk halangan2 yg menghalang..cee..wahhhh~~~ berani sangat kan..hehe..apa2 pun kalu yg dapat pi tu enjoy je lah yg penting pas balik jgn sedih sudah!!! hahah...pasal santai seni plak, mmg geram lah tyme tu. dah lah hujan lebat, kita org plak perform kat pentas yg basah sebasah alam,nasib kaki nie kukuh perpaut pada lantai yg senyum gembira bila ada org jatuh ke mahupun ter gelincir hik..hik..hik.. tp time perfom tue, semua nyer dalam keadaan ok sahaja kot. tp pasal lagu agnes monica mmg sedih sebab tak perform pun hari tu coz hujan n drg ( krew akasia ) tu dah cabut semua kabel yg terpasang. so mmg tak boleh lah. bukan zapin rentak wadana persada tari jer yg tak buat persembahan , layar opera pun langsung tak buat. penat je make up setebal alam sekitar kan..kesian depa~~ tak pe lah lain kali try lagi mintah awalkan.. band umt byk lah perform asal perform je hujan mencurah2 turun ke ladang gandum..ishhh malas aku drg tu~~. kalau yer pun santai seni bg lah layar opera ker n kelab2 yg tak pernah perform sebelum nie buat persembahan.ni tidak di belakang kan plak. dah tau hujan , drg still nak main band gak..mmg sedih.. pas nie pikir lah nak buat santai seni nie biar nampak best. ramai org kata lah santai seni nie boring la sangat. aku pun tak tau nak cakap apa lagi. sebenarnyer santai seni nie best coz byk persembahan yg di gabungkan, ada tarian, koir, seni mempertahankan diri, dan byk lagi. tp yg selalu perform asyik2 main band jer..huhu pelik aku. tp apa apa pun tak guna nak cakap hal nie dah lepas. baik pandang ke depan kan... lagi bagus bah!~~..selain itu nak gtau gak kawan aku ( helmy ) kesian dier sakit kaki coz tergelincir kat batu time pi kelas prinsip genetik kaki dier.. rabu lepas.. sampai sekarang pon dier cakap still sakit lagi. tp kita org dah bg rawatan susulan ke atas beliau.. harap2 sembuh lahhehehe.. lagi nak cakap pasal wireless kat kusza dah boleh dah..sobole lah melepak sampai pagi kat kusza... ..hehehe thanks lah kepada MPP UMT hehehe~~~..pas nie kat asrama plak ekk..senang skit tak yah nak turun huhu... semua keje beres la nieeee..apa pun cuti dlm 2-3 hari nie aku tak tau nak wat per..mybe ulangkaji kot n tidor je kat bilik. so sapa2 ada aktiviti nak di buat hubungi je aku kat bilik k..hehe..aku ok je join nie.. ok lah paparazie nak out dulu k~~

2 ulasan:

farish izaryl @izreez berkata...

cmat bcuti rezz..hehehehe

Rezz Fukumoto berkata...

baik....huhu..ko tk cuti ke?? hehe

MY NOZO BLOG

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!