Khamis, 22 Januari 2009

TAg DArI WAniE


taG dr WaNIe


1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih
penerima award seterusnye (anda di-tag).

4. Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnye dan menyatakan nama mereka
di blog anda.

5. Jangan lupe melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang
menyatakan mereka telah ditag.



kali ni aku di tag oleh wanie...course mate ku sendiri!!!


1.aku org sabah jua..brunei sama ngan wanie but kg ja lain
2.aku slalu bangun lambat terutamanya kelas pagi..mmg dr dulu lg liat banar bah 3.suka makan maggi tp tak mau banyak air (nda sadap bah)
4.suka ym..so sapa2 nak ym add ja nozomiy87@yahoo.com.my
5.merupakan ahli persadatari umt n AKASIA & double helix!!
6.boring2 slalu tgk movie yg di download sendiri...kdg2 minta org!!
7.sukan kegemaran main bola sepak!! ( mesti kmu ckp aku tipu kan) tak la aku suka sukan badminton jer

8.kalau keluar mesti ada handphone,duit dan kunci..jgn tinggal!!


9.pernah bekerja sebelum masuk UMT...KEJA apa?? biarlah rahsia
10.last..aku sayang korang semua yg slalu dtg melawat blog aku..so slalulu la singgah!!!!
5 org yang nak aku tag adalah...!!??
  1. helmy (cacing) huhu tp ntah dia jawab ke tak nie??
  2. idayu (yue)..bakal cikgu!!
  3. ali xy(huhu)..harus!!
  4. hamka!!!(kalo Bole)..mesti jawab!!
  5. hamdan (housemate aku)
so sile kan lah yer!!!

3 ulasan:

DzuLagiL berkata...

apsal ler ang x tagged aku...
nie yg jeles nie...

Rezz Fukumoto berkata...

ok next time aku tagged ko ok!!! hehehe

DzuLagiL berkata...

salam...
apa-apa jer ar mamat nie...

MY NOZO BLOG

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!