Isnin, 25 April 2011

FINAL FINAL FINAL

tiba2 dpt mesej dr ecah : 2.30pm jumpa puan....dia nak tgk slide
aku: erk!!! mak oi...sentap..aku xsiap lg...
msj kat ecah: okey!!! (dlm hati rasa nak lempang je) dah la aku xsiap..hehe
pas je dpt mesej apa lg bergegas la menyiapkan!!!
n jam 12.00 aku dah siap...skali ngan abstrak!
dengan berbekal kan motor alep//aku pon smpai fst..
tgu punya tgu lama tol la dak pompuan ni..
nama pon pmpuan..haruz la lambat dr semua segi!

aku pecuut kowt g fst!!!

n aku org ptama yg tunjuk slide kat sv!!!
satu demi satu slide aku diterokai...
ada juga cacat cela...
ada yg patut letak , aku x letak...
n ada yg aku letak x patut letak...
adoi3!!!!

mak tolong!!!! aku xtau la nak buat!!

btw...tq la kat sv sebab menegur mana yg salah...
maybe ada gak betulnyer dia marah...
aku ngaku x baca byk jurnal...
pas ni aku try la baca at least 100 jurnal seminggu!!
haha....(^^) k la...pape hal nasihat aku
jgn lupa jumpa SV anda sebelum present k...
good luck

3 ulasan:

wanny berkata...

chill...tu sume cubaan..!
stdy smart but dun stdy hard...

(tumpang laluuuu.. :p)

Izzatul Huda berkata...

amboi ko~~~
budak master pun tak baca jurnal 100 seminggu kot~~~hahaha

giler tercabar aku! ;p

Rezz Fukumoto berkata...

wanny: ye cubaan yg haruz ditempuhhh iii...yes txxx

huda: hahaha,,,,jom la.,,,kempen membaca jurnal seminggu seratus jurnal...mesti masuk record!!

MY NOZO BLOG

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!