Isnin, 1 November 2010

sampling kali ke-2

alhamdulilah..
akhirnyer selamat gak menghabiskan masa selama 4 hari kat kl...
bukan suka2 nak ke kl...tp g smpling je..
ditemani 2 pambntu yg sngat sporting..ayu n su~~
thankz la korunk..teman aku...(^^)
aku akan ingat jasa korunk k...
kali ni sampling 5 area gak iaitu kg baru, kerinchi, pantai dalam, bangsar n damansara..
utk memudahkan pergerakkn, supervisor aku
telah berhubung ngan pihak Um utk kita org menginap selama 3hari 4 malam dikolej ke6..
mula2 dtg kat UM sngat berbeda ngan UMT...
dr segi keluasan, bangunan, sistem kuar masuk, pelajar, dan pelbagai lagi...
duk sna pon mcm x selese..iya la smua dak2 medik kan...
haruz la berbeza dgn kita org nie...
tp kebykkn student sana x suka sosial..
asyik duk dlm bilik n study...kalau kuar pon hanya g kelas n g dewan makan...(**)_
pd 31 hb oktober, adalah hari terakhir kami duk kat situ,,
thankz pd budak2 UM yg baik2....akak2 kantin, n staf2 kat kolej 6...
lepas ni bila plak nak ke UM kan??,.,.,.,,

selain dr buat smpling, kita org g gak jenjalan kwsn sekitar..midvalley, putrajaya n kawsn dekat2 ngan UM tu...ye la..bosan2 baik g mall...
g makan2, shoping2 n enjoy2...release kan tension kan...
lepas nie x de masa nak jenjalan dah..haruz fokus kat lab buat FYP...(**)
semoga berjalan lancar hendaknyer,,,amin~~

2 ulasan:

Izzatul Huda berkata...

bukan fokus fyp je tau. fokus final exam pun penting gak....;)

Rezz Fukumoto berkata...

yer..of cors~~~ hehehehe

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!