Isnin, 9 Ogos 2010

parTy uTK AjK DAS 2010



baru2 nie bertmpAt di UMAH PUan ROziTA teLAh diadAkAN jaMuan UNtK AjK2 DAs 2010....
jAmuaN iTu telaH di BuaT di KEDiamAn baRU Pn. ROzitA..dlM 10 MINIt je dR uMT..dekaT jeRRRRRRR...
jaMUan KAlI nie rasaNYer lebIH merIaH dr segI juaDah yG di msK oleh aHLi2 DEMI senDirik..ctH nye PIzza yg di BUAt sendirik...
selaIn itu ada jugak acaRa memaKAn BuaH duRIan, RamBUTaN daN bYK laGI...
taK dilupaKan ACra MembAKAr aYAm yG mmG sedAp HInggA menJilaT jaRiii...
rezZ just Nak UcaPkaN thaNKz beBYK kaT PUaN n semUa yg telaH dtg...
laIn kaLI buaT lah laGiii...(^^)..acaRa terSEbUt hBIs jaM 11.00 malAm..

ni masa nak hidupkan arang..adeh susah payah je hamka niey...aahahaha

ni adalah org kuat dalam proses pembakaran ayam..gigih gitew si jannah niey..hahahahahahahahahahah

ni ayam2 yg jadi mangsa pd jamuan kali ini...
yummy2 sedap~~~

ni durian2 yg akan dilaksanakan pada jamuan kali ini...
sedap jugak...rezz, jannah dan dhame raja durian!!! hehehe.tp yg menang
jannah la..ahahahah

ni merupakan kek yg PuaN sponsoR utk ahlI2 demI yang lahir bulan julay n ogos...
antara yg lahir bulan2 itew adlah rezz, huda, james, salwa dan jannah...(^^)

p/s: erm bila lagi depa niey nak buat jamuan eah...hik2


2 ulasan:

Izzatul Huda berkata...

best kan?
rindu kat u olls lah~~~huhu

thanks gak kat Puan..^^

Rezz Fukumoto berkata...

yup2..best sesngatttt

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!