Khamis, 13 Mei 2010

setelah 4 minggu aku ber..l.i~~~~~


salam...
setelah 4 minggu aku kat mardi...
rasanyer mcm setahun...
susah payah nyer keje ini... demi mencari sesuap nasi bg pekerja2 sini...
tak sanggup daku...(^^),,,
hari nie sebulan dah aku kat mardi..n sebulan jugak aku kat unit entomolgy mardi ni...
lepas ni akan di tempatkan kat unit agronomi selama seminggu...
thanks kepada penyelia aku.,
en saiful, en osman, en abu, uncle krisshnan, saiful, kak ana n semua kakitgn..
mula2 dtg dulu rasa kekok..
thanks juga kpd poohgee n nas...
tp sekarang mungkin dah hidup mcm family dah...
so lepas ni 4 minggu lagi haruzz di tempuhi..
aku berharap leh buat yang terbaik untuk praktikal aku kat sini...
kepada semua selamat maju jaya.....
p/s : x lama lagi minggu ke 5/6..penyelia nak dtg kan..adehhhh

3 ulasan:

ag dzuladzeezy berkata...

ala...ko dapat elaun x dr umt?

Rezz Fukumoto berkata...

HUHU...NTAH..XSURE LG..MYBE DPT KOT...

Izzatul Huda berkata...

keje korg susah ke? ko makin hitam x? haha

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!