Isnin, 24 Mei 2010

minggu ke5 dan ke6 berL.i


~salam~

minggu ke5~unit agronomi
unit ni kitaorg under encik syawal n encik zul...walaupon sebenarnyer under encik abid...tapi en abid takde..so en zul la yg urus kami...
dalam unit nie kami diajar ttg fertigasi dalam tanaman salad...
cara nak buat bancuhan baja..(^^)
cara menyemai kubis..lada benggala..n byk lagi..
tp seminggu je ngan unit ni...tp takpe janji happy..
thanks semua....

minggu ke 6- unit komersial
minggu nie special sket
coz lec umt akan dtg jenguk kami bertiga...
walaupun geng umt budak post harvest dah kena nilai...
harap2 kami juga dapat markah setinggi yg mungkin...amin!~~
minggu ni unit komersial (sayur2an)
byk la sayur nak kena jaga...kacang buncis, tomato n byk la...
unit nie x byk blajar apa pon..sebab just nak jana kewangan kan
teknik yg digunakan juga fertigasi...
ye la teknik ni amat berkesan dalam penanaman tomato...
efektif la kata org2 sini...
unit di bwh en lokmanulhakim...(^^)
umur nyer mcm bapak2 kita juga...
pas nie ada 3 unit lagi yg haruzz di tempuh sebelum aku balik g sabah...
huhu...cepat nye masa berlalu.....(^^)

3 ulasan:

mybrainybrain berkata...

tu dia... penerangan lengkap dri pegawai mardi...
hahaha (^^)

gardies gerndoot berkata...

klu mcm tuh, aku blik dulu la ya rezz..
jumpa di sabah!!!

Rezz Fukumoto berkata...

mybrain2: sah2 la...hahahaha apa2 hal je tanya la aku...

gadis gendott: alah...jom la sama2...wakakakaka jumpa d kimanis ja la

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!