Jumaat, 2 April 2010

tak lama lagi nak habis sem 4


tak sabar rasanyer nak hbis kan sem 4 nie....
lepas hbis sem 4..nak plak ke sem 5..
final year dah aku rupenyer..
mcm kejap je duduk umt nie..
'mcm baru kelmarin'
mcm tak puas kot nak stay kat cni lagi...
kwn2 pon semakin bertambah...
agaknyer kalau dah grad nanty..ingat ka mereka kat aku lg??
byk kenangan sem2 terdahulu..
ingat lagi...ada saat gembira...sedih...cuakk...sakit hati..geram.. dan sebagainyer!`
harapan tuk sem akan dtg nie...moga sem akan dtg ni memberi tuah utk aku..
juga tuah kepada kwn2 aku..semoga semua berbahagia..
harap2 juga aku dapat asrama...kalau x dapat kat mana la nak menumpang!~
huhu..akhir kata selamat tinggal sem 4...(^^)

3 ulasan:

syazwaney berkata...

emmm..
ak pn x sdar ak makin tua...

cik madu ♥ berkata...

xdpt asrama..merempat kat umah kayu dulu la..wahaha ^__+

Rezz Fukumoto berkata...

WANNY: TU LAH..INGATKAN SEMAKIN MUDA KAN..HU3....JANJI HAPPY!!

CIK MADU: HARAP2 DAPAT LAH
SAH2 LA DAPAT...KALAU XDPT..LEH SEWA NGAN MEMBER..HUK3

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!