Jumaat, 9 April 2010

aku bukan plastik!!~~~


salam blogger!!
hi..hi..hi
petang nie aku kat lib..bersama kwn aku...
azlyn n saleh...study sebenarnyer..
utk paper last aku..culture tissue...
erm..ntah la..soalan semua esei yang aku suka kan...
malas la soalan esei nie..suka lagi subjektif..huhu
pasal post aku..aku mmg bukan plastik...
ntah la...kengkawan aku skng nie byk dah plastik...
bukan nak salahkan sesiapa..mungkin salah diri aku sendiri..
tapi apa salah aku?? aku pown x taw..($$)..
aku nie jahat ke?
aku de kacau hal ko ke??
apa lagi?? apa lagi?? aku tak tau...
janji lepas nie kalau dah takde nak kawn ngan aku...
aku xkesah...aku leh hidup sorg..bukan nya mati pon..
aku ada kwn lain lagi kot...
itulah hidup kita..ibarat roda...kekadang duduk atas..
kekadang duduk bawah..(^^)..lumrah!~
apa pown sem 4 nak hbis...aku nak lupakan kenangan sem4 yang byk cabaran nie..
aku pening..aku sedih..aku keliru...
dah lah rezz..baik pikir hidup akan dtg..
jgn la nak stress2 lagi...ingat je apa yg org lain buat tu dugaan!~
nasihat aku pd diri sendiri...jangan lah plastik kat org lain..
kalau ikhlas, ikhlaskan lah...
kalau x, just ckp tak ikhlas...hbis cerita....(^^)....


Tiada ulasan:

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!