Jumaat, 17 Julai 2009

pesta konvo UMT ke 7


ni gambar ngan team budak2 dr JOHOR...hebat drg nie....


ah ni plak budak@ umt la yg perfom...masa nie hujan lebat..tak tau plak perfom tue jadi ke tidak..yp alhamdulilah jd gak la perform..semua ok jer..tak de yg pengsan ke..cuma salah step tu ada la beberapa org wakakaka...tp korg semua mmg sporting...selamat berkonvo utk semua yg dah konvo ok wakakaka....
Posted by Picasa

2 ulasan:

rizz berkata...

wahh meriahh

Rezz Fukumoto berkata...

mesti la..rugi ko tak join wakakakaka

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!