Rabu, 1 April 2009

Nasi Kontroversi hehe


ini lah "bahan" yang sering menjadi kontroversi antara anot ngan hairi..entah mengapa apabila nampak gambar nie ada saja benda yang tak kena. ia nya kan sekadar nasi jer tp yg membuat kan aku gila kerna terpaksa membuat keputusan di saat akhir sama da makan di ex student ataupun seri melaka yg mana kedua2 nya aku mmg suka. tp kalau salah pilih salah sorg dr mereka mesti kesakitan. kalau pilih seri melaka, si anot kesakitan tp kalau pilih ex student c hairy mcm mati laki.hahah..entah lah pas nie biar lah aku jak buka restoran minang melaka bru adil n saksama. kepada yg terlibat sabar2 jak lah... k ingat 2 bulan nanti nda bah kita makan nasi minang lagi. so harap paham..hehehe
Posted by Picasa

3 ulasan:

rizz berkata...

wahh ade ayam disitu hihii

dhame berkata...

aku xpena bosan minum horlick...
tapi aku da cukup bosan makan kat ex studennt...
hahaha....

Rezz Fukumoto berkata...

LAIN KALI NDA PAYAH MAKAN SANA AHH

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!