Rabu, 1 April 2009

En nasrul DebaT taggeD aku!


untuk tidak menghampakan sahabatku ini..aku jawab tag die walaupun kedua lambat dr po gee...huhuhu..time tgh mkn coklat huhu...

10 perkara tentang orang yang tagged saya:

1.berat dr aku..aku 55 kg jer..dier ntah tnya dia!!
2.handal berdebat sebagai yg pertamA la...wakIL UMt LAgi TUE..MenanG PNc UMT
3.semangat yang tinggi bagai TinGGi nya GununG kinaBAlu~~~
4.satu kos ngan aku Uk dier Uk 16664 hehe..tau kan aku...
5.kuat makan kalau lapar, tp kalau x lapar kuat mkn gakz..hehe
6.suka baca bio orga kot..hehe biasa ah nak final kan..good luk.salah sorg roomate dier budak
palapes lah
8.asal dier dr penang kot..ye ke..
9.slalu tak dtg kelas genetik..slalu bah...aku pun sama...
10.slalu dtg bilik aku, din n helmy gak sama luqman hehehe..

10 perkara tentang diri saya

1.budak biologi tahun1 yg slalu gedik..hehe n sopan gitu..ye ker?? sapa stuju..huhu
2.suka makan kat ex student ngan housemate 206 sama 202...( nasi minang)..sedap bah!!
3.paling diam kalau di kuliah kerna dgr kuliah dgn sebaik alam...tp tidur juga slalu...
4.ahli demi juga ahli akasia juga persadatari hehe jgn lupa DHC juga bah...
5.wakil umt utk kesenian n budaya hehe..nari, blakon n modeling hahaha
6.nak jadi penyampai radio sabah fm suatu hari nanti.tgu jak di radio ah...
7.suka main cs ngan member sampai lewat mlm pas tu kelas pg tak pi coz ngantuk hahaha
8.suka main boling kat kt..tp jarang coz nda da org mau bw pi stadium..
9.suka dengar lagu pas tu mesti dengar sekuat alam...sampai pecah speaker..bru best kan..
10.suka Manchester united tp suka ja main kureng sket hahaha...main game bola bley la

10 orang yang aku ingin selamatkan blog mereka dari bersawang:
  1. yue smk membakut
  2. helmy anak gergasi
  3. dzulagil
  4. kimon PosesO
  5. farina uum
  6. shikin bioD
  7. dunia comey kot
  8. ranzZ
  9. cik vogue
  10. jal huhu

2 ulasan:

rizz berkata...

beskoot hehehe

prasasti_puteri berkata...

~pren...!~
~nnt aku jawab ar...~
~hehe...~
~tahnk u...~

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!