Sabtu, 31 Januari 2009

HABUAN NAIK SEM!!~~~

Akum...wah tak sangka kan cuti tahun baru cina nie kejap je~~ tak lah selama yang aku jangkakan!! walaupun duduk kat asrama jer , by the way aku berjaya juga mengharungi derita itu~~ haha!!tp yg best time nak naik cuti nie adalah menunggu kedatangan member la~~ huhu mcm tak sabar nak tunggu drg balik bah~~ huhu....tp akhir nya apa yang aku hajati telah di penuhi~~ iaitu kek coklat yg mmg sedap!! huhu..thank u ols ~~~
ini lah kek yang aku tungu2 dr member aku (hairi) huhu..thank la kerna sanggup gakz buat kn aku kek niEE~~ huhu..lain kali buat lg ok!!
walau apa pun halangan, aku tetap akan merasmikan memakan kek ini..huhu sedap giler~~~~hahaha....nanti bley la ambik resepi dr pembuat nyer ok!!
ini lagi seorang diva dalam menilai rasa kek!! dier nie mmg suka makn kek je~~ tp time nie dier mkn sket jer..coz takut bertambah KG!!! huhujgn marah mr HeLMY'ZZ..huhu
ini posing dorang yang tengah mengidam ngan kek coklat ala 206 nie..hehehe..over gila korang mcm laki bini!!~~~ (teeettt!!!) haha..wah muka mmg tak layak jadi model sorang2...huhu

rasa nya itu jer buat kali nie...nanti apa2 yg menarik akan di post oleh papaRazie Hot okay!! huhu... alamak!!! nanti u ols buat lah kek pas tu antar kat saya tuk di rasa hehehe!!! aslamualaikum!!! ('',)....

4 ulasan:

Mizah berkata...

salam...amek medik gak ke??

prasasti_puteri berkata...

hehe...ko ambil la resepinya then balik sabah ko buat utk x-student upper 6 III....

rantong berkata...

Sekadar ingat mengingatkan. Jangan lupa selalu berdoa untuk saudara kita di Palestin. Doa Qunut Nazilah

“Ya Allah, sesungguhnya kami bermohon pertolongan Mu, kami meminta ampun kepada Mu, kami memohon petunjuk dari Mu, kami beriman kepada Mu, kami berserah kepada Mu dan kami memuji Mu dengan segala kebaikan, kami mensyukuri dan tidak mengkufuri Mu, kami melepaskan diri daripada sesiapa yang durhaka kepada Mu.

Ya Allah, Engkau yang kami sembah dan kepada Engkau kami bersalat dan sujud, dan kepada Engkau jualah kami datang bergegas, kami mengharap rahmat Mu dan kami takut akan azab Mu kerana azab Mu yang sebenar akan menyusul mereka yang kufur Ya Allah, Muliakanlah Islam dan masyarakat Islam. Hentikanlah segala macam kezaliman dan permusuham, Bantulah saudara-saudara kami di mana sahaja mereka berada. Angkatlah dari mereka kesusahan, bala, peperangan dan permusuhan.

Ya Allah, selamatkanlah kami dari segala keburukan dan janganlah Engkau jadikan kami tempat turunnya bencana, hindarkanlah kami dari segala bala kerana tidak sesiapa yang dapat menghindarkannya melainkan Engkau, ya Allah.”
Sumber: JAKIM
View Profile: Rantong

rizz berkata...

adoi kecur aku tgokm kek coklat tu hehehe

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!