Jumaat, 27 April 2012

apa khabar??

salam...
rasanyer dah nak hampir setahun rezz x update blog... lama gile... tau la skunk dah bkerja..masa pown terhad kan.. lain mcm dulu, masa blajaq asyik dgn laptop je...hehehe ...tgk kwn2 lain pon mcm lama dah xupdate blog..yer aku tau masing2 busy dgn urusan masing2... tp xpe selagi drg ingat aku, kira ok la...


skunk aku dah duduk shah alam...dah lama kot duduk sini..hampir 9 bulan... xsangka dah 9 bulan... bersama kwn2 aku hariri lukman n alep marzuki menempuh hidup sebgai warga shah alam...  tmbhan adik kita org gak duduk skali sabri riot ( nama fb dier) atau lebeh dikenali dgn panggilan KM...


dr segi kerjaya, skunk keje under KPKK... iaitu dibwh jabatan kebudayaan n kesenian negara selangor... as a artis budaya... keje dier sngt enjoy n fun... kkdg tension jugak dgn pelbagai karenah org kan.. biasa la..semua tempt mcm tu..ada yg best n ada yg x best.. apa2 pon syukur sbb blom grad lagi dah dpt keje sehingga dah grad.. misi skunk ngah tgu peluang kerjaya lain yg lebih baik.. skun x leh memilih keje..kang susah x de keje..xde income...susah mak bapak.. :)


apa2 pon saja je update blog..windu nak menaip kan... harap2 korg tau n kenal lg rezz nyer blog...
smoga semua happy hendaknyer,,, ( minggu ni xde cuti kena keje>>> xpe rezeki2 )...salam...



1 ulasan:

Unknown berkata...

Hello Admin!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

MY NOZO BLOG

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!