Rabu, 18 Mei 2011

hajat x sampai ^^






hari nie bru nak mandi manda kat kolam umt,,,
ramai ni member2 nak trun..
azlyn, sawal, alep, mumu, afis(budak yg bru balik praktikal kt indon)
n yg DIVA HUda....ajak james x nak penat katanyer...
dengan berbekalkan basikal yg byk kat umt ni
kami pown berkonvoi dr ATB ke kompleks sukan
semata2 nak terjun kolam...
tiba2!!!!!
dtg pak guard ikot kita org dr blkg...
tau dah mesti x leh guna kan...
so suh la sawal call abg along....
kunun2 nak minta permisi la nak masuk kolam!!
ckp punya ckp....xleh...
abg along ckp mmg x leh lg..tgu la 22 mei ni..
ada skali ngan dak2 palaps...so
hampa la kita org..buat muka sedey
g la ambik pic...!!! area2 komplek sukan n pantai umt...
xpe xpe xpe xpe...22 mei nanty kita serbu lg/....
bwh2 ni antara pic yg sempat di snap!!!

pantai umt...pantai kebanggaan!!!
alep n mumu..tetap bertahan!! ^^

sawal!! bru balik jb..then dtg UMT lg!! ^^ gigih!!

we love UMT..sedey x leh mandi kolam!!! (^^)

2 ulasan:

Izzatul Huda berkata...

bila masa lak aku jadi DIVA HUDA. thank you lah yer sbb bg anugerah tu....haha

kempunan seyhhhhh!! *.*

Rezz Fukumoto berkata...

kan...DIVA la tew...ahakz...sakit hati..bru je nk terjun kolam kan...azab tol la...adeh2...

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!