Isnin, 14 Mac 2011

sampling lagi~~

omg....bila dpt tau aku kena sampling lagi...
satau je aku pikir...gila kew?? aduii..elow aku dah siap ok..
apsal lak kena tambah lg kan...sakit kepala n sluruh tubuh bdn..
nak x nak kena gak buat...walau apa cr skali pon still kena buat jg...
xper la...bak kata2 member fyp aku, rezz folow je la rezz...
x yah la melawan... hurmm ye la..
tuk kali ni..aku kena sampling di 4 kawasan sekitar kuala tganu...
iaitu losong, batu enam, pasir pnjg n batu rakit kalau x silap aku..
setiap lokasi kena tangkap 15 ekor...
dah la hujan masa sampling td....hehe...
method lain tpksa la gak aku ikot..ambik larvae n pelihara smpai dewasa!!
harap2 la x mati larvae tu...apa2 pon harap2 kali ni x de
la masalah lagi...amin~~~

Tiada ulasan:

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!