Sabtu, 13 Februari 2010

hari buah2an!!!


erm....hari nie bangun jam 1.30 petang!!!
bgun je ada 3 msj!!
salah satu drpdnyer helmy
dia kata jom g makan.... aku pon bgun mandi n trun ke bwh.!! ( terjun )
n then makan!! kat mana ntah helmy bwk tue..
dah la tak sedap...mahal lagi tuuu!!!
kita pergi ber4 n balik ber4 juga!~
dhame, hairi, aku n helmy.
pas je makan.....ternmpak kedai buah2 an...
erm...mcm nak beli!!! ( aku la )
yg lain tak tau la pulak kan..
akhirnyer drg pown mau juga beli... so g la membelek buah2an yg ada kat situ
akhirnya keputusan:

helmy = 3 biji mangga ( tak sedap pown, masam je lebey!)
rezz = sekilo limau mandarin yg cukup manis mcm org nyer!!!
hairi = limau ( sekilo kot ) erm bole la manis juga!!
dhame = sebiji buah tembikai susu ( paling awal hbis) manis!!!



n then kumpul bilik helmy mkn sampai tertido!!!
tetiba james pon dtg nak ajak g jolok mangga kat kampus!!!
so kami ber6 pon p lah kampus...cr2 buah mangga..akhirnyer jumpa...ni kali kedua aku jolok..kali pertama ngan HUda n james time bengkel debat PNC 2010....
nie kali ke dua!!!
best gak jolok2 nie...tapi james la jolok..aku n yg lain just memerhati je keadaan sekeliling kan!!!!
tungu2 punya tunggu...dapat la dalam 15 biji mangga ( saiz kecik je)
tak berbaloi pown nak ambik sebenarnyer...ia lah dah james semangat kan nak makan
so ambik je la
makan dgn garam secukup rasa!!!! masam nak mati!~~~ ahahahahah

so hari nie penuh ngan buah perut kita org....janji buah2 nie semua seswai utk diet yg seimbang!!!!!!

p/s = kepada yg nmpak kita org ambik mangga tu just diam2 jew...
hehehe...jgn gtau polis !!!


5 ulasan:

cik madu ♥ berkata...

oiii...makan x ajak aku pun~~~ T__T

Rezz Fukumoto berkata...

owhhhh..ko asyik duk bilik je..mcm nak tau!~~

cik madu ♥ berkata...

k0 yg x ajak!!!!! T__T

angel21 berkata...

amboe ekau.....mkn buah banyak2 perut x meragam ker bro......tkut kuar masuk toilet jer kang...bru lembik ko 1 hari...hehehehe=)

Rezz Fukumoto berkata...

hahahaha..ok je...takde masalah pon

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!