Jumaat, 1 Januari 2010

tahun baru bagi aku!~~~~


salam tahun baru....
salam 1 malaysia kengkawan ku smua!~~
2010.....sungguh cepat masa nie berlalu..
2009 dah pon di tinggalkan..dengan seribu kenangan..mungkin jugak sejuta kenangan...sapa tau kan...

tahun baru kena lah ada azam baru...
papa juga sah2 la ada azam baru...
antara azam yg ingin papa capai 2010 nie adalah:
  1. nak dapatkan pointer yg lebih baik dr sem yg sebelum nyer
  2. dapat byk lagi kawan tahun nie!! erm tapi....
  3. nak beli HP baru...
  4. semoga sihat sentiasa tanpa penyakit berbahaya
  5. selamat la bumi malaysia
walaupun tak sambut tahun baru thun nie seperti tahun2 lepas, aku tak kesah...janji aku hapy dah la...ye la sebelum nie kalau kat sabah kalau nak countdown tue semua berpusu2 nak g padang merdeka tgk bunga api, tgk artis, tgk natnaj!~~~ hahaha..n sbgainyer..tp kat uMT nie semua tu tak ada kot..just duduk kat bilik tgk romate..romate tgk aku..ada org dtg kat bilik...jew!! semudah itu..hahaha...takde bunga2 api pon...ye la...kampus pon sunyi jew...
mlm tu aku n kengkawan yg lain kuar g beli burger n air..pas tu lepak kat meja bATU meja rasmi lepak kite org..sambil lepak mata mjalang tgk natnaj kat bilik2 yg sepatutnyer..ahahaha..terutamanyer helmy,,..jalang siot!~~
wakakaka....

tapi tahun nie...awal tahun kelab aku (persadatari UMT) buat bbQ PETANG 1hb januari kat pantai tok jembal..walaupun hujan lebat!~~
antara mereka yg hadir adalah:
  • rezz (pooH) & khalil ( kekwat )
  • naim ( KR ) & mak ayamzz( alep)
  • riri (nyotong ) & mUmU (palaps)
  • zack & hatt
  • syawal & bini aku (lyn)
  • linda bio & dila (president)
  • ilham & the budak nari 1 year....
antara makanan yg ada:
  1. nasi goreng kafe baru ( kalil yg order )
  2. ayam panggang ( beli kat mydin_masak rempah kat umah lala)
  3. air sarsi & mineral
  4. hot dog goreng n panggang
  5. fun fries yg layu ( huhu sapa la goreng tue )
  6. n makanan ringan jew!!!
kita org bertolak g pantai jam 10 pagi n balik jam 7.30 malam...walaupun hujan ..naim n the geng berjaya hidupkan unggun bara nak bakar ayam ( alep) wakakak
yahuuu!!~~ yg penting ayam sedap okey..nant kita wat lagi di program akan dtg!~~

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!