Sabtu, 30 Januari 2010

BENGKEL PEMANTAPAN KENDIRI 2010 FST





khamis yang lalu-28.01.2010 hingga 30.012010, fakulti sains dan teknologi telah mengadakan kem latihan pemantapan kendiri 2010 yang telah diadakn di kem damai beach resort.. kem ini di anjurkan oleh fakulty sains n teknlogy umt. pada kali ini, ada 3 program bg sesi 3 iaitu sm sains biologi, sms biod n coarse fizik!~
seramai 147 org pelajar telah mengikutinyer....selama 3 hari n 2 malam.

pendapat rezz bg program ini:

  1. kem ini bagus bg sisapa yg nak meningkatkan keyakinan diri dr segala aspek
  2. dapat mematangkan diri....
  3. tingkatkan cara berkomunikasi dgn org..ni sapa yg malu2 nak ckp nie pi la kem sebegini...
  4. makanan yg sedap....n lazat...thank u kpd tukang masak hehehehe
  5. penginapan pown best..sejuk..hehehe...
  6. akak2 n abg2 fasi pown power...best!~~
  7. yg tak best..biasa la dgr ceramah mgantuk la..letih la...mcm nak tido je 24 jam..hehehe
  8. BEST ada tarian poco2....hehe...gelek2 la....
harap2 lepas kem nie aku dapat memantapkan kendiri aku utk mjadi yg lebih baik...kalau tak sisa2 je p kem sebegini. aku harap kwn2 yg lain jugak lepas nie mempunyai perubahan diri sama seperti aku.. lain kali kalau ada kem mcm ni lg...why not aku nak join lagi...hehehe....


Tiada ulasan:

MY NOZO BLOG

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!