Rabu, 18 November 2009

hujan..oh hujan


apalah nak jd..kan..hujan je..bgun tido..hujan lg..sebelum tido hujan lg..asyik2 hujan..tak paham aku..kalau di hitung2..dah 5 hari hujan nie tak henti2...bila la nak berhenti..semua bju,seluar,kain,selimut, segala bagai basah..tak cuci2 lg...kalau cuci pon nak jemur celah mana kan..semua penuh..kain2 housemate yg lain pon tak kering2~~~ tu satu hal..lagi satu hal.tyme2 hujan nie la perut berkeroncong kan..nak mknlaaaa..mkn la...iye la nak masak boleh je,..tp tau2 je lah kat dapur nie apa jer yg ada.kalau tak maggi, mee segere..haha.. kalau ada tikus tu sedap jugak nak masak kan.. huhu..nie malas la nak masak kan..bujang biasa la..lain la kalau dah blaki wakakakaka!! bebini la..DALSUNNNN!~~ rasa nyer kelantan, ganu n kedah jer kot hujan nie..kat sabah biasa jer mak aku ckp..huhu..tak la sehebat ganu ni rasa nyer.....adui...( sambil pegang SENIKATA what about now..)...huhu.. erm..20hb plak ada show kat gong badak under TM net..n dah la hujan mcm na la nak dtg latihan..dah la en ezad dtg awal kan...sah2 la balik seawal alam...pas tu nanti join lg pertandingan budaya 1 malaysia...latihan tak lg..n tarikh semakin hampir....erm bila la nak ambik step...semua bebudak nari yg lain tak sbr je nak balik umah kan..ye la cuti sebulan tue..budget yg aku pown balik kan..aku n anot duk umah je la..jd sekuriti..motor kat bwh umah kita org la jaga..kang hilang tak pasal2 mengganti..huhu...

pasal feskum plak..sian drg hariri..penat kot..setiap hari dorg latihan dr jam 9pagi hingga ke lewat mlm..kalau drg mjalang dah beribuu duit dapat kan..wakaka..tp drg buat semua tu utk UMT kan..ye la..mana tau menang..sapa gak bangga..depa gakz..yg kita org pon bangga gak..naik la nama persadatari kan..ok jugak la drg nari tu....skrg nie pon hujan lagi..ntah la bila nak bhenti....hujan..hujan..hujan....baju menangis tak kering2~!!!!

5 ulasan:

luqman berkata...

DALSUN ko rizzz. bujang kew~

HaYa berkata...

semua tpt lah hujan..
baju ak pun dah belambak x basuh
dah lah nak balik kg ni..

Rezz Fukumoto berkata...

to haya: tu la pasal..apa mau pakai dah nie..semua basah kan..huuuhhuu jemur atas angin la...

to luqman: ko plak tak caya akuuuuu bujang la...aku plak dah kawen kannn@!

Kasut Pink berkata...

ujan la best- extra tido!

Rezz Fukumoto berkata...

kasut pink: itu slah satu bab best okeyyyy

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!