Selasa, 21 April 2009

rest..rest...rest


salam semua...
rezz nak gtau je...pas je paper kenegaraan 20 april ari tu..kami semua p pantai
huhu..konon2 nyer nak lepas tension la kan pas exam..
walaupuna aq n helmy masih ada paper lg, yg lain boley ler hapy2
coz dah last paper kan time nie...good luk le yer!..
last paper nie hari khamis 23 april..mikrob ala subjek yg
helmy paling suka..katanya la..aku suka kot..!!
time nie kami p ber 7...aku, helmy, dhame, arul, ery, anot, aliff, n byk lagi bebudak umt
gak la..siap ada yg bbq lagi tew!! over kan..napa tak camping je trus bwk bantal n tilam..hahaha
tinggal lebih seminggu je lagi aku kat UMT nie pas nie lama lagi nak balik ke ganu nie
cuti kan 2 bulan lebih..berehat je lah nampak nya aku..tolong family la kot..dush!!~~~
member aq yg lain balik lambt g coz drg pi ptndingan DEBAT kat uTm johor..debat integriti...aq tak pi...huhu
smoga bjaya la korg ek!!..bw balik piala tew... bangga gak aku sbg kwn u olsss!!
ok la..nanti paparazie post lagi.. ni tgh tgu penasihat kelab tuk tndatgn proposal nie.....
k salam...
Posted by Picasa

Tiada ulasan:

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!