Jumaat, 3 April 2009

KURSUS ASAS PROTOKOL & ETIKET

paDa 2 april yg lalu, unit bimbingan & kaunselin UMT dgn Kerjasama HEPA telah mengadakan makan malam program protokol & etiket yg telah berlangsung di Primula beach resort terengganu...seramai ( lebih 150 org kot ) telah menyertai kursus ini termasuk lah kami ahli DEMI. best jugakikut kursus nie..dapat mengajar segala gala ttg bab2 berprotokol. lg pun selama nie tak tahu pun sebenarnya. tp tamat jer kursus nie semua nya kita org dah tau k.so lepas nie jika ada lg kursus mcm nie, jom lah kengkawan semua join k..alah just tambah pengalaman sebelum meniti ke alam pekerjaan..k salam..~~~~
Posted by Picasa

2 ulasan:

Rezz Fukumoto berkata...

wah korang vogue giler time nie..huhu

+ iNaMoRaTa + berkata...

hahaa..
aku pun sudah pegi kursus protokol etiket nih..
boleh la mkn ngn musa aman lepas nih..hehehehehe

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!