Isnin, 13 Oktober 2008

minggu KO KURikuLUm


asalamualikum sumer...
minggu ni bru jer tamat minggu ko kurikulum umt...
rasa nyer smue budak thun 1 wajib myertainyer..tp tak la semua pergi..kan..ada yg tak dtg pun.
tetapi kebiasaanya sy n kwn2 sy pasti akn dtg bg sokongan..itu dah semstinyer...
program tu berlangsung selama 2 hari iaitu jumaat n sabtu mingu lalu..
jumaat tu ada acara perarakan unit2 perbarisan,cth SUKSIS,PALAPES,ASKAR WATANIAH N byk lg!!! time tu panas nyer lah sangat.. hehe.. aku n helmy masuk kepimpinan n din plak sebok je ngan koir nyer..nak jd artis lah katakan..(takut lah timbul provokasi) hik hik...
time tu helmy dgn suara ala2 ella jd pengacara tau ngan akak ntah sape nama dier tu..
suara helmy mcm bru nak kuar hahaha...tp alhamdulilah...semua nyer okay aja!!!
Dan pd hari sabtu plak blangsung nyer prtandingan berKAYAK & berSnORKlinG hehe best ape!!
aku masuk sNOrkling n helmy just jd penonton je ngan kwn2 kpimpinan..time tu meriah giler bebudak yg join acara tue.. hahaha..ade yg nak lemas, terminum air masin n nak tenjatuh dr kayak pun ada..tp mmg pengalaman yg tak dpt di lupakan. n kemuncak mlm nyer plak diadakan persembhan dr bebudak ko k antrnya nyayian,tarian,taekwando, n mcm2 lg..rugi saper tak tgk kan,..hik hik..itu je lah yg nak habaq buat kali nie...harap2 jumpa lg yer tuk laporan akan dtg hik hik akum!!!

Tiada ulasan:

My noZo quEsT boOk

who??

free counters

hi2


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

layanz!